17. januar 2008

VSAKA POT ...

... se začne s prvim korakom.

Z mehkimi nogami, plešočimi rokami, ... pa mojo (na žalost že kr zaščitno) rdečico na obrazu pa s tresočo štimo, ...


ZAUPANJE V SAMEGA SEBE JE PRVA SKRIVNOST USPEHA.

HVALA za spodbudo, Čehi! =O

7 komentarjev:

sonckica pravi ...

super je blo, suuuuuuuuuuuuupeeeeeeeerrrrrrrrrr!!Aj em zooooooo praaud :D

ursa pravi ...

cestitkujem! :) v prvi vrsti za pogum pa še fajn si odpela ... :)

ana pravi ...

=D
HVALAAA!!! =)

Morm priznat, da je blo fejst stresno ... sam je pa full filing pet z vami!!! Tut tko - mal drgač kokr sm vajena. =P
Tko da - jeeeeeeeej!!! Led je prebit, upam da še kdaj ...


=O obema

Swed pravi ...

Babe, še zaližte se ;)

ursa pravi ...

šwed ... občasno je svoje fantazije dobr zadržat zase ;)

Anonimni pravi ...

Tweetl... Full sem ponosna nate, ker si naredila tak korak! Vem kako težko je postaviti se pred PJ in odpeti solo... Ti si to naredila samozavestno in še zelooooooo dobro!!! Kapo dol :D

Luuuuupke (da bo lahk Swed mal fantazirou ;))))))))

ana pravi ...

HVALAAA!!! =D

No ja - je treba še spilt ...
@samozavest ... bo tut treba še dodelat pa jo nadgradit, ampak napredujem ... =)

Hvala Anč, da si me "brcla" - ja, žou še kr to nucam (some things just don't change, do they) -, čeprou bi te tkrt najraj zadaula. Reeeeees!!!!!!