17. februar 2008

RAZVAJANJE ...

... v Topolšici. =)


Babe (+ Sašo) hvala - LUŠN JE BLO!!! Valentinov ples, šipkov džem in evakuacijski načrt so bli pika na i. Hahahaha ...
Sam una gobica z rotacijo mi ne gre glih ... bom vadla! ;o)



Ana, Jan, Saša, 100jan - lepo vas je blo spet vidit!!! =) Enkrt do pirhov pa še u Trb, ane? =O



Zdej pa šola v naravi ... =)

8 komentarjev:

T.C. pravi ...

A ste se šli dohtarce, oziroma "OK, jst bom pa luč držala!"? :))))

ana pravi ...

Ja ja - to drugo. Vsaka enkrt. =) Full dobra igrca - probi kdaj! =P

Anonimni pravi ...

Draga cimrica, lepo je bilo s tabo spat, še posebej ko si mi v spanju "pela".

Definitivno morama ponovit najine pevske vaje :)

t.c.: kot fotograf te slike, jaz odločam, kdo drži luč :)

Saša

ana pravi ...

Ja, une pevsek vaje so ble res fine! =) Kaj lepga sem ti pa v spanju pela pa ne vem ...

No, pa tut u vod smo ble dream team. =P

UrŠkA pravi ...

Hehe... Muci moj..Ja res je blo super fino fajn...
Tud jst se vam zahvaljujem za čudovit vikend, poln smeha...
Ana gobico bova pa že kdaj povadle, bom ti pomagala pa bo šlo... Sam da znaš ti Ribič ribič me je ujel zapet in odplesat v vodi :)...
Zdaj pa je treba še par slikc dobit od Nastje pa bo sploh super..

ana pravi ...

Jaja, Ribiča pa znam ... Halooo?! Sam rabm met prauga soplesalca (oz. -ko). =D Jaojaojao babe ... Si predstaulate, da bi se dejansk res šli kej tacga z mulci? Bwahahaha ...

UrŠkA pravi ...

Ja sej važn da maš ti mene za soplesalca ne:)... hehe... ja tamali bi se pač mal vode napil :)... predvidevam...
Čakamo še slikce od Nastje...

ana pravi ...

Bo treba mal spomnt Nastjo na fotke, ja ...