27. april 2008

LEPOTIČKI ...

... moji ... =)

"... tweetl ma pa novo pumpo ..." (mi je, na melodijo "Toni ma pa lepo kapo" pel Šwed u sredo) =)

Jaaaaaaaa ... čiiiiist novo ... ki se je že lepo izkazala v teh parih dneh, kar je MOJA. =) Čeprou mi mal hudo za ta staro ... k je bla 6 let z mano ... oh well ... time goes on ... =P

3 komentarji:

Amaya pravi ...

Lepa. Tud v živo, čeprav sem jo sam na hitr vidla. Moja tretja izbira bi bla modra. Na prvem mestu je seveda zelena, sam tanovih pump žal ni v tej barvi. Hihi. Zej boš morala spet s štimerjem zmerit frekvenco tona, če jo boste hotl uporabit za intonacijo. XD

Uglavnem. Naj ti dolgo in dobro (kaj dobro, superduper!!) služi.

čau bau
M.

ana pravi ...

... ja pa nisem mogla zbirat barve ... sam mi je kul .. je lepa ... pa u bistvu sem mela že skor use barve ... najprej mislm da belo, pol se je enkranček razlil, sem si zbrala zeleno, no zej nazadne sem si pa sivo izbrala, ko se je zelena pokvarla ...
... zej pa MODRA ... =)

...intonirana je pa res mal drgač k ta stara ... pa glih u Rosariu smo stuhtal, da gre un avdio bolus "f-g-gis-a" ... bomo tut za to zgruntal, nč bat ... =D

... se dobimo ... powered by MiniMed - Paradigm 522 =P

Kuka pravi ...

Lepuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
=D