29. oktober 2008

PRIJATELJSTVO ...

... čarobna nevidna nit ...

Priznam - mal pocukrano besedilo ...
... ampak že ko sem ga prvič vidla mi je bil všeč ...

OBJAVA za vse VAS - prave prijatelje. =) RADA VAS MAM!!
Eden je sam, toda dva se zabavata.
Dva sta dva, kar je bolje kot biti sam.
Prijatelj v stiski hudi te bodri,
srce se danes para, že jutri ni skrbi,
saj le prijatelj zvesti roko toplo ti poda.
Mar ti zaupam lahko?
Na prijateljstvo!

Ni je napake, ki je ne odpusti,
prijatelj za vedno s tabo le drži.
Nekdo ob tebi, ko solze lijejo,
ki te razume, objame,
ne vpraša te zakaj.
Saj le prijatelj zvesti ne pričakuje povračil,
dajati je geslo obeh.
Na prijateljstvo!

Misliš, da nor sem, a tega ne poveš.
Kdo se smehlja, ko kričim?
Ko sem brez volje, le kdo me bodri?
Tako se zdi, nama se godi.

Prijatelj te zvesti bo ščitil samo,
zaupal, pomagal, zanesi se nanj.
Nič ne razdruži ne razidiva se.
Nikdar ne boš izdan, če začutiš tako.
Ko spoznala sva se pa do smrtnega dne oba,
zvesta, ljubljena prijatelja.
Prijatelj zvesti, zvesti,
kakor senca ti sledim, do konca s teboj,
sva prijatelja, kakor eno sva.

Prijatelj zvesti, zvesti,
s tabo najlepše trenutke doživljam.
Čudežno mi je s teboj, ti prijatelj moj.
Rada skupaj sva, se razumeva,
potrebujeva, sva prijatelja.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Tole je pa tok lepo.... :) In vse kar piše je tud res.
Misliš, da nor sem, a tega ne poveš.
Kdo se smehlja, ko kričim?
Ko sem brez volje, le kdo me bodri?
Ja ja, ti!

:*

ana pravi ...

Hiihii ... ena prava sej že najdla ... =)
Ena, za ktero vem, da razume tole besedilo.

Čakam še ostale ... ;)

ana pravi ...

Ah ja - da smo si na jasnem ...
Tale text je bil že doug u mojih mislih, da more na blog ... sam je čaku na pravo inspiracijo ...
Učer sem jo dobila ... =)

Lep je občutek, da pravi prjatli ostanejo ... z nekaterimi se pač čutiš do konca ... Pa smo že u stilu "People come into your life for ..."

HVALA!!

Špela pravi ...

Haha, js pa vem od kje je tole. A povem, Lepa? :) Res je pocukran, ampak naj ti bo. So trenutki, ko pocukranost paše. :)

ana pravi ...

Hmm ... a še nisem odgovorila na tole??

Ja - lahko poveš, dokler se ne bojo kje kaki posnetki najdl, moj dragi Škratek. =D

Špela pravi ...

Ja, draga moja Lepa. Škratek se nč ne boji, ker njega ni na nobenem posnetku. HIHIHIHI (to je un ta zloben smeh). :)