27. november 2008

ŽIVLJENJE Z ...

... INZULINSKO ČRPALKO ...
... drugi del ...


Ja, met cukr ni nč tok groznga, z določno mero samodiscipline in dobrim poznavanjem sebe, lahko use počneš čist normalno. Vedno sem in še vedno zagovarjam to trditev. Je pa tut res, da že skoz priznavam, da pa pridejo umes obdobja, ko se tvoj lonček napolni in začnejo stvari počas kipet.
No, eno takih obdobij mam trenutno na obisku. :(

Zarad teh glupih setou od črpalke. Ker me bolijo. Non stop. Že sam to, da si ga ustavm, da o dajanju bolusov sploh ne začnem. Ker čutm usako kaplco posebi, ko mi špricne not. Ker je res zoprno. In si tkole učas mislm, kok bi blo bol preprost bit na penih. Pa sej tm so iste frke ... Ker sem očitno posebno nadarjena in sem svojevrsten genij, ker za usak uspem troft u kako žilo, al sm pa kr tko mal plava pol usepovsod. Grr ...
Na žiuce mi gre to, da dam set ven, pa še useen boli pol ... Pa ne eno uro al pa dve, ampak cel dan, dva. Da te žuljo že spodne hlače, če glih pridejo tam čez, da se ne smeš sploh prtaknt. BEDNOO!!!!
Pa še zmir trdim, da bi bilo moje življenje brez cukra popolnoma drugačno, pa mislm da ne v boljši luči. In glih prek cukra sem spoznala mnogo izjemnih ljudi in doživela velik stvari, ki so me obogatile. To, da sem Cukr, je v veliki meri oblikovalo moj sedanji Jaz. Predvsem sem dost močnejša, naučila sem se ločevat kaj je v življenju res pomembno, določene stvari znam cenit mnogo bolj kot kdo drug, ki more do teh spoznanj še prit.
Ampak mi kljub vsemu učasih zavre ... ker je preprosto preveč. Ker počasi prihajam v tista cukrleta, ko se lahko začnejo pozni zapleti. Ker vem, da sem za določene stvari kriva sama. Ker sem se umes zgubila. Ampak tut te izkušnje so me nardile takšno kot sem zdej in še vedno verjamem, da se usaka stvar zgodi z razlogom. In tut zarad tega mojga umesnega blodenja vem marsikiro stvar več, kot bi jo sicer. In ker lahko prou zarad tega dam učasih komu drugemu zelo dober nasvet.

Ne, ni mi žou, da sem Cukr, sam ob takilih "obiskih" se rabm spucat ... In grem v nov dan nasmejan.
... in zdej si pomerm cukr ...
... ki je seveda primeren mojemu trenutnemu razpoloženju ...
... in si spet mislm svoje ...
... pol pa vidm KiKi bonbon, ki mi ga je dala Marinka, pa se spet nasmejim ...


... ah ja ... tok zaenkrt ...
vaš mali Cukr :)

12 komentarjev:

Simona pravi ...

OOOOO,glej no glej koga bom jz odslej brala :)
Super si, pocukrana al pa ne. Mi ta grenki pa vedno kej druga najdemo, ko mamo slab dan.
Bravo za vztrajnost!
Sladek poljubček!
Simona

ana pravi ...

Hiihii ... ja, in js tebe. :)Luušn!!

=O


P.S.: Kdaj se spet vidmo??

Anonimni pravi ...

dobro napisano kot po navadi!V tolažbo sem tut jst trenuten v krizi(u bistvu že cel november sem) in mi gre tut vse možno narobe no zdej sem že u fazi ko se sprašujem, kaj mi sploh ne gre narobe.( sej vem slaba tolažba hehe).
Drugač pa mam u ponedeljek meritev Hba1c in po mojem da še tut kak pogovor zraven, tako da bo zanimivo, samo še čudež me reši pred HbA1c nad 8% (nazadnje sem ga mela 7%:D) katastrofa ja:), ki bo enkrat upam da minila, ostajam še vedno optimist:D

Anonimni pravi ...

Hej! Ful dobr napisano..Res je tud nas tagrenke zajame taka krizica, sam je pa res d se učasih mav preveč smilmo sami seb, namest d bi si vas jemal za zgled k vedn najdete kej dobrga u VSEM... K bi js znala tko dobr ločvat kaj je res pomembn u lajfu in kaj ne + še ful drugih stvari, bi blo zlo supr! ;)

*ostan u cvetju*

ana pravi ...

JUHUU!!
@Urška: Kaj te pa muči?? Zakaj pa maš tok hitro merjenje spet, če si mela nazadne tko lepga? Držim pesti - sporoč, kaj boš zrihtala.
Ker js drugače nisem v krizi :) - mam lepe cukre in upam, da bo šlo tko naprej. Sam se res trudm ... si merm cukr na 1'5h ... no, tko mam opomnik naštiman, mal se pol prilagaja, ampak načeloma se pa trudm tko. Ker bi res rada še izboljšala HbA1c - da bi po možnosti pršla u uno študijo za nou senzor. Ampak ok, tut če "samo" hemoglobin znižam bo odlično!! Tko da mam zdej novo zabavo - usak dan prečekiram kok je povprečen cukr ... :) Z zadnjimi dnevi sem zelo zadovoljna. Juheej!! Gooo, Ana!! ;)

@Nina: Si tut js uzamem marsikoga za zgled - se zavedam, da je na svetu precej ljudi, ki jim je težje. In js skoz pram, da mam rajš cukr, k pa kej drucga ... ampak - "Pride dan, ko sem nesrečna, pride dan ko sem na tleh ..." ;)
Hiihii - mam pevsko obarvan že cel vikend, tko da se ne morem zdej tle izneverit. ;)
Ampak pol pa itak sledi un del - "Spet začutim energijoooo ...". Hiihii ... :)

Hvala za spodbudo!! :D Juheej!!



UŽIVITE, babure! :)

urška pravi ...

hei hei!
očitno nekaj višjega na mene pazi in noče da si pokvarim že dve leti lep HbA1c, ker sem ga imela 7.0 in res pričakovala sem najmanj 8.0, ker cukri niso bli tisto kar ponavadi so, tako da sem bila resss presenečena.
drgač pa moja težava: zdele trenutn sem v nekem transu, ko se mi nič ne da. Sem ful žiučna ker mamo v šoli vsega polno in jst se ful sekiram zaradi takih zadev in pol jem use mogoče stvari si po možnosti pozabim pokrit in ja visoki cukri so tu, zdej novembra sem mela ziher 4x na teden okol 20 cukra in tko tut z jutranjimi sem mela probleme k so bli okol 12-15, tako da ta hemoglobin mi je res skregan z logiko, je pa res da sem imela pa oktobra ful lepe slakorje, tako da mogoče je to kaj vplivalo...sej bom probalaa zdej pridet ven iz tega, ker mi je res glupo k imam take sladkorje, samo vprašanje je kako pridet ven iz tega:)

urška pravi ...

Pozabla sem še povedat, zakaj sem imela meritev zato, ker sem sama imela željo. 4 meseci mi je tako dolgo obdobje in bi po mojem vmes zelo popustila...

ana pravi ...

Jueej za HbA1c!! :)"Tistemu višjemu" se pa lepo zahvali. ;)
Poskus si krit vedno preden ješ. Mogoč že clo mal prej - tko kot prej, ko smo bli še na penih al pa pač res takoj, ko začneš jest. Za meritve pa - men so ti opomniki na pumpi dobra pogruntaušna. Men se to dvoje zaenkrt dobr obnese ... bomo pa vidl kaj bo decembra hemoglobin reku ...
Je možno, da maš ponoč hipe in da maš zato zjutri visoke cukre?? A senzorja pa ne uporablaš več??

ja sej je res. Men je tut kul še umes it mal pokukat kako mi kaže ... :)

Javi se še kej.
pa,pa

urška pravi ...

Ja senzor uporablam, sam lenoba pa prkrški so me prpelala do takih cukru. Sej vem senzor mam pa taki cukri, sam sej sam senzor nč ne nardi moreš se sam vložt mau truda katerga pa jst nisem in zato taki cukri...

Ti se ne naročiš, ampak kr greš al kaj?

čaučau

Mašna pravi ...

živjo!

sicer čist nevmesna, pa vseen - ful lep solo si imela, ko ste prejšnji teden s Perpetuum jazzile nastopali v KD Krško za Zavarovalnico Triglav! vse pohvale (:

lp, Maša

ana pravi ...

@Urška: Ne, senzor sam ne more nč nardit. Sam če ga nosiš in če ti pisak usake tok ... No ja - kokr zgleda,ti sueen ne gre prou salbo. Dokler ni tak HbA1c skupek hiper in hipoglikemij.
Tokrat sem zmenjna za datum - mi je kr Bratina rekla kdaj lahko pridem - zarad študije. Drugač pa če je tko, vedno lahko pokličeš in rečeš da bi pršla zmerit.

@Maša: Hiihii - hvala!! :) Vedno lepo slišat pohvale, komplimente!! Juheej! :)

Anonimni pravi ...

Pravijo, če nočeš biti bolan, govori o svojh čustvih in ob takilih "obiskih" se morš spucat in prav je tako.
Normalno je, da ko se lonček napolni, začnejo stvari počasi kipet, da kljub vsej dobri volji zavre, ker je proprosto preveč.
Celo kaplje sčasoma izdolbejo kamen, ko padajo nanj.
Brez veze se je spraševat kdaj, kaj, zakaj si to in to naredila tako, vsi smo samo ljudje, čuteči, ranljivi in kakor rada poudariš, se usaka stvar zgodi z razlogom!!!
Na koncu vsake poti je začetek druge in nenazadnje: "Neuspeh? Nikoli ga nisem srečal, naletel sem le na občasne ovire" (Walters)
Naš, vaš, njihov mali Cukr, show must go on