21. julij 2010

SWEET 24 ...

... in vse kar paše zraven ... :)

... modri nasvet in plava navodila ... ;)


The STORY of the PENCIL
1) Sposobni smo velikih stvari, a nikoli ne smemo pozabiti, da je nekje roka, ki vodi naše korake ...
2) Sej in tja moramo nehati pisati in uporabiti šilček. Zaradi tega svinčnik malce trpi, a je potem ostrejši. Tudi mi se moramo naučiti prenašati nekatere bolečine in žalosti, ki nas bodo naredile ostrejše in močnejše ...
3) Svinčnik vedno omogoča, da uporabimo radirko in pobrišemo vse napake. To, da popravimo nekatera svoja dejanja, torej ni nujno slabo.
4) Pri svinčniku ni najpomembnejša lesena zunanjost, ampak njegovo grafitno jedro. Vedno moramo biti pozorni na to, kar se dogaja v nas.
5) Svinčnik za seboj vedno pušla sled. Vse kar naredimo v življenju, za nami pušča sled in tega se moramo zavedati pri vseh svojih dejanjih.
(P. Coelho: Like the Flowing River)

 
 
Najizvirnejša/e ...:
  • Timmy,
  • rdeča karta,
  • premišljena izbira solističnih karier
    (ne vem, če sem si prav zapomnila?)
    ,
  • kič in cukr v enem.

... HVALA!! ... **
"... Za vsaku dobru reč kaj reči ste mi znali, Za vsaki pogled vaš, za vsaki smeh vaš fala ..."

1 komentar:

mati pravi ...

lubi moj sonček,
tebe je pa res škoda za vsak dan,
prečudovito, sem brez komentarja
lupčta...