2. november 2007

MED ...

... sem spet jedla, pila, zaužila (kokr vam je ljubš) včeri po več kot 8 letih. Blajk, kok sladko - ampak u čaji še nekak gre. Ampak, ker je res full zdrau - itak so mi to trobl že od mejhnga, sploh glede na dejstvo, da je ata čebelar ... - in ker se je neki začel plazt po men - žou prehlad in ne kej drucga ... ;o) -, ker me je u grli že pošten stiskal ... in ker zdele pač res ni cajt, da bi zbolela (mislm, sej kdaj pa je?!) ... sem staula na med. And - SO FAR, SO GOOD! =) Sej ne vem a je dejansk nucu med al je blo use skupi bol power of mind ... pa niti ni važn. Glaun, da sm ZDRAVA! Uiiii ... =)

Aja, pa še to - za use cukre: dejansk se da tut med čist ql pokrit. Sploh ni frke. Čeprou tist podatk u knigc ... no ja, js sm ga mal več pokrila. Sprobite!

5 komentarjev:

ursa pravi ...

se ne nanaša na med ... (ki je meni osebno ena obveznih sestavin dobrega čaja ...) ampak na tvoj fenomenalni naslov bloga ... pametna odločitev - moja ponosnost je brezmejna ;)

ana pravi ...

Jaja ... le kje se mdobila to idejo ... Hmmm ... ;o)

HVALAAAAAAAAA!!! =D

urška pravi ...

hei hei!
torej misliš da ti je medek pomagu al je to samo tko bol u naši glavi, k pa da je res?
no, sam glede tiste knigce ne, k not pišejo ohji, se mi zdi da tele zadeuce čokolade pa take sladke zadeušne si morš use več pokrit k pa not piše??!!vsaj js tko delam in mam zmeri pol lepi cukr( skoraj vedno:) )

papa...užiwej;)

Anonimni pravi ...

Hej Anči, a boš mal popravla to našo knigco oglikovih hidratov?
Se mi zdi, da res ne štima vse notr. Pa lahko kar pri medu začneš :)
Js sm pa lahko poskusni zajček...ups zajčica ;)

ana pravi ...

Joj, Anč full dobra ideja!
Oblubm, da ko bom enkrt u penziji, ko bom pela pr PJ senior, ko si bom sama naštrikala šal pa deknco, ko bom že gledala svoje pravnuke kako se igrajo ... oblubm, da se tkrt pa lotm še urejanja knigce OH. Ajprou? Bolš pozn, ku pa nkol. ;o)