28. oktober 2007

MOJE LEKCIJE ...

... klavirja se nadaljujejo! Hihihi ... Tut kompromisi, ki se sprva zdijo full zoprni in ne najbolši, znajo u bistvu izpast odlično! Točn tko se je končal zadnji med mojo mati in menoj. =) Js nardim neki, kar se nobeni ni dal, ona pa se 15' uči klavir. Bwahahaha ... Tistih dogovorjenih 15' se je sprevrgl u 25' - in to po njeni lastni želji. Dons je - ponovno samoiniciaticno - želela vadit oz. igrat, pa še eno novo pesmco sem jo naučila. Se je čist naudušla! =) Tok fajn! Sm prou vesela, da je vidla, da ji to sploh ni muka, ampak da uživa. =) Uiiiii ... what can I say? I guess, I'm a great teacher! Hihihihi ...

Kuki - prva dva poskusna zajčka sta prežvela. Ko boš prpraulena ... ;o)



FOTO: again by moj tamau - Nejc Jelovšek

3 komentarji:

Kuka pravi ...

Jaaaa...sam ne vem, če bos mela potrplene zame...Muma ga nikol ni mela, ko me je v osnovni šoli učila matematiko...sm se ji sam režala, njej je pa puhal iz nosa in ušes...hihi
Aja, Nejc, ful fajna fotka!!!
Moo

ana pravi ...

Eh, nč bat! Se bomo skupi režale. Bwahahaha ... Pärty! ;o)

Rok pravi ...

nora fotka again!