27. maj 2008

"VSE ...

... KAR STE ŽELELI VEDETI O NAS, PA NISTE VPRAŠALI"

... multimedijski projekt članov društva študentov invalidov Slovenije ...
... resnične zgodbe z veliko humorja in samoironije ...

4 komentarji:

ana pravi ...

Sicer repliciram sama sebi, sam sej je moj blog. =D

Lepo je blo ... življenjsko ... manjka takih predstav, upam, da kmalu spet kej novega. =D

Itak se me je pa spet najbol dotaknu ples ... brez glasbe ... samo zvoki drsenja in obračanja koles na parketu ...

VesnaG pravi ...

Hvala, da si bila tam! Prav gledalci ste nam dajali energijo, da smo se na odru počutili dobro.
Veš... sceni s plesalcem sta bili eni močnejših v predstavi, in osebno sem se bala, da ju gledalci ne bodo vznali "umestit" v koncept. Pa vidim, da ju je vsaj nekdo razumel...:)

Vesna, tista "Dej dol rampo!" :)))

Kuka pravi ...

Uiiiiiiiiii, jaaaa, res lepuuuu!
Smo bili tudi lani na Bledu in je res nekaj neopisljivega to...
Vesna, ti si pa sploh največji sonček! Res, prou lepo je videti, ko uživaš, žariš in to na druge deliš...=D
Pa veš kaj zanimivo? Tisti četrtek je mel prijatelj 30 let in smo na koncu pristali v Bachusu in spoznali še par takih sončkou...res izpolnjen dan!
Aja, Ana je trenutno v koloniji s svojimi Cukri, tk da ti ne more takoj odpisat, je pa zeeloooo vesela tvojega sporočilca!!! =D)))
Pa še eno fprašanje...
...si se že peljala z Busom? =D

Hvala, za tako lepo doživetje!

ana pravi ...

Jeeeeeeeeeeeeeeej!!!!
Dobrodošla Vesna!!!! =D

Jooj, full sem vesela, da si tut ti vidla moje sporočilce ... oz. nekdo izmed vas, ki ste sodeloval!!! Super ste!!! Pa tko kot Kuka napisala - tudi "Watch out" lani je bil fenomenalen!!!

Res je energija publike veliko, ampak je tu krog - vi nam, in mi vam. Na Vaši predstavi se je sklenu!! =)

Upam, da se kdaj še u živo spoznamo pa kako rečemo!

pozdravčke vsem
pa,pa