2. junij 2008

SOVRAŽM ...

... KETOACIDOZE!!!!!!!!!!!!

Res, da je bla tale prva v vseh 8 letih in pol, kar sem (dobesedno) cukr =P, ... pa useen ...
... sesuta sem bla še celo nedelo skupi, ...

... moja sestrca se je menda prvič v vsem tem času res ustrašla ...
... mi šla iskat stvari, me masirala, me "zabavala" - kokr je blo to pač v danem trenutku možn ... hvala, Špela! =) Rada te mam!

4 komentarji:

Amaya pravi ...

Ojej, bogica. *hugs*

Kako je ti je pa sploh ratal to? A je blo s črpalko kej narobe, pa ni nč javljala?

ana pravi ...

Maaa kri sem mela u setu ... pa očitno ni šlo use skoz al kaj ... ne vem ...
No ja, sej se je use ok izpletel, šlo kr hitr nazaj, pa bruhala tut nisem, tko da sem mela še kr srečo. Sam sesuje te useen ...

Anonimni pravi ...

Ja, tvoja sestrca se je res fajn ustrašla. Ampak se je potrudla bit pogumna in ohrant mirno glavo. Pol je blo pa še najlaži se mal zabavat, nakladat, božat, ... Upam, da se ti to ne bo več ponovil, če se pa bo in bom kje v bližini, pa veš, da loh zmeri raćunaš name. Rada te mam.

ana pravi ...

=) Se še priporočam! =P


P.S.: No, sej zej (touri d ana) tut podobn počneš. Ti gre dobr - just keep on the good work!! =D God job (to foro ti morm še razložt)!!! =)

HVALAA!!!