6. junij 2008

MLADE OČI ...

... sem pela. =)

... ker sem si to že res doug želela in ker se je končn ponudla možnost ... =)
... res vesela ...
... septembra pa zares ... =)



BESEDILO: Dušan Velkavrh
, GLASBA: Jure Robežnik

MLADE OČI

Najine mlade oči

vidijo svet, ki ga ni,

kjer zvezde na nebu ljubezni

žarijo le za mlade oči
.
Ko me pogledaš v oči

v ognju neskončnem telo zažari.


Mlade oči so svetle luči,

ki dolge noči spreminjajo v jutra.

V mladih očeh veselje in smeh

porajata vedre sončne dni.


Mlade oči so vsake oči,

ki v njih plameni svetloba pomladi.

Dobrim ljudem in mladim očem

verjela bi vse, zares prav vse.

5 komentarjev:

Aljoša pravi ...

zakon kumad....pa čestitam za sprejemca
http://www.slovid.com/mlade+oci+ditka+haberl/12865/video

ana pravi ...

HVALA, Aljoša! =)
Ja, res je lep. Eden lepših Robežnikovih. Upam, da čimveč takih tut drug let med letom ... Juhuuhuu - komi čalam!! =D



P.S.: Če klikneš na naslov nad besedilom pesmi, te "vrže" pa na youtube - isti posnetek. =)

Amaya pravi ...

Na kjeri avdiciji si pa bla?
(čestitke tud od mene) :)

Veš, jaz sem pa pustila srednjo glasbeno. Ni to zame, res. Sicer sem se prepisala na nižjo glasbeno, ker bi še vedno ful rada pela (bi verjetn umrla, če ne bi), sam ne vem kolk časa bom zdržala, k mam do klasike že kr precejšen odpor... (ja, tud profesorca ma prste zraven... žal). :(

A kej veš, kje bi se dalo it na kakšno privat uro jazz petja? (ti k maš veze) :)))

Lepo bodi!
Čau

ana pravi ...

HVALA tut teb! =)
No, avdicija ... V GŠ Trb se bo letos odprl razred solo petja ... pa sem rekla, da grem (ker mam clo šanso pridit zram, ker ni neke selekcije al pa saj ni huda) ... no, in se je izšlo. =)

Zakaj ni to zate? Mislm, ti je bla prof tok bedna in si zato pustila, al maš tut druge razloge?
Kam u nižjo si se pa prepisala?

Hmmm ... ne vem kok mam kej vez ... bom prašala, pa ti sporočim. =)


UŽIVI!
pa,pa


P.S.: Kaj je pa zdej z najinim sladoledom/kavo/kosilom/... ???

Amaya pravi ...

Fino:)
Sem ful vesela zate. Veš, mislim da so provincialne šole boljše ravno iz tega razloga - ker ni velike konkurence in nisi skos pod pritiskom. K se res lahko sprostiš in uživaš v petju, pa še obvezen program si lahko malce prikrojiš (mal bl na jazzy, popevke, mjuzikli...). Vem, da sem sama pela dost zadev iz West Side story, My Fair Lady, The Sound of Music, Gershwina ipd. Je ful pasalo - za dušo. :D

V Ljubjano(center). Zakaj mislim, da to ni zame? Uf... to je pa dolga zgodba. Svoje čase sem imela namen prilest do akademije in postati učiteljica petja.
A si ta teden kej v lj?
(jz sem do četrtka popoldan) :D :D

Bodi u rožah!
Čau :))