26. julij 2008

MAJHEN KORAK ...

... za PJ, ...

... VELIK SKOK ZAMEEE!!! =D

... full sem vesela ... in zadovoljna ...

... res sem uživala ... =)


Hvala, ker ste pršl!!! =D Full lepo, res mi je velik pomenl! =)


FOTOREPORTERka s terena: moj Škratek =) drugač moja švestrca Špelca =) ... je fotkala pa hkrat pela z mano ... hiihii ... =O HVALA!!!

13 komentarjev:

limonca pravi ...

Juhu, Ana, sem čakala tole objavo, da te pohvalim. ;) Lepo in dobro odpeto! Uživali tudi mi. :)

ana pravi ...

Hmmm ... zanimivo. =) Počasi spoznavam, da u bistvu veliko ljudi bere moj blog. Vesela sem, prijetno presenečena. =)

Glede na to kok sem firbčna, me itak za vsacga, ki se mi prjavi z vzdevkom, zanima kdo je in če se poznamo tut u živo, ampak tut to je en poseben čar u bistvu. =)


Draga limonca - NAJLEPŠA HVALA!!! Me veseli. Sej mogoč se bo slišal mal samovšečno, ampak sem tut js na odru dobila občutek, da ste tudi v dvorani uživali. =)

Maaaaa ... men je blo res super, noro sem uživala, ne znam vam sploh opisat občutkov. To sem si res že full doug želela ... in zej "my time has come to shine". =P Še dons se mi nasmeji, ko pomislm na četrtkov koncert ... pa na Špelo, k skaže tam s fotoaparatom ;) ... izraze na obrazih določenih ljudi iz publike ... na topel aplavz ... čestitke ... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Res je nor filling ko veš, da so v dvorani najmanj 3 osebe, ki te imajo neizmerno rade (in ti njih) ... in ko čutiš, da ti cel zbor zaupa, te podpira in se veseli s tabo ... =) Zares sem vesela, da sem lahko te trenutke delila z vami. Še enkrat HVALA vsem!!! =D

Komi čakam naslednjič! =D

Aljoša pravi ...

No sej medva sva že na msn-ju debatirala ampak š enkrt čestitam.
Aja naslednič pa res pridem(če ne bo glih 2 ure stran ud Trboul)
fsm

T.C. pravi ...

Ful si lepo zapela. Bravo! Čist ponosen nate. ;)

Anonimni pravi ...

Pričela bom tako, kot si ti končala: "komi čakam naslednjič!"
Upam, da bom lahko naslednjič uživala bolj sproščeno!!!Prvič, je le prvič, ne samo zate, čeprav si izpeljala superiorno, ampak tudi zame, za nas, ki te še bolj poznamo in vemo, koliko ti je pomenil četrtek ......
Ja in zato je moral preteči cel teden, da sem se odločila, da tudi jaz pokomentiram, čeprav so bile vmes že tvoje besede "ste bedne"..... Kaj hočem, saj me poznaš, še sedajle ko pišem, se mi oči orosijo od sreče,ki jo delim s tabo,ponosa nate in presrečna sem, da ti je uspelo, da so se ti izpolnile sanje, ki to očitno niso bile in da si res vsaj zame "ena zvezdica", ki sije in je na odru sijala z vso svojo energijo, ki se je prelila, zlila in čutila tudi pri nas, pri meni še posebej in res je bil "nor filling!!!"
"Biti moraš srečen,
da nekoga osrečiš,
pomembno je nekoga osrečiti,
da bi ostal srečen"

Lepo ti to uspeva in
Maksim Gorki je zapisal:"Prave kritike so zasnovane na trdnem prepričanju, ali na laičnem znanju"
Kritike tebi so na obeh temeljih, torej si nas prepričala.
Ponosna sem, da sem tvoja, kakor ti včasih rečeš "preljuba mati" in mati te ma fuuuuuuulllllll rada

ana pravi ...

@T.C.: Hvalaa!! Hiihii - sej na eni fotki me prou lepo gledaš ... z nasmehom na ustih ... in ja, tut ponos se vid ...


@preljuba moja mati: Rada te imam!! =D
Solze so se mi ulile, ko sem prvič prebrala ... in očke orosile, ko sem prebrala drugič, tretjič, ... Hvala, ker dihaš z mano! =)
In ja - za "tale PJ" si lahko lastiš (kr)neki zaslug. =P


OBJEM obema

Sašo Vrabič pravi ...

Joj, Ana, kako sem lahko odšel iz tega koncerta, ne da bi ti čestital. Res, čestitke. Solo je bil perfekten in upam, da te bomo še velikokrat slišali tam spredaj.

ana pravi ...

=D Hvalaa, Sašo! Vseen šteje, veš. ;o)
Ogromn pomen, da ste bli tud vi zadovoljni z mano. =) In ja - kot sem že napisala - tut js upam, da bom lahko še večkrat tam spredi ... =)
Hvala še enkrat! =)

Anonimni pravi ...

Np, pa sem se še js spravla neki napisat. Je kr tezko, sploh zdej, ko sm prebrala ze vse komentarje in mam oci zameglene od solzic. :) Bolj kot znam povedat al pa napisat, znam obcutke pokazat. Najbrž sm ti z izrazom na obrazu, s fotoaparatom v roki in s petjem s tabo povedala vse. Lahko si ponosna nase. :) Upam, da boš še večkrat dajala energijo iz ospredja in da te bom slišala skupi z zborom. Tokrat sem se tok koncentrirala nate, da zbora sploh nism slišala, kvartet pa vsake tolk mal. :)RADA TE MAM!
A sm že kej manj bedna? :)

Anonimni pravi ...

Aja, še neki sm pozabla. Smo se z mamico sprašvale, zakaj pod zadno fotko ne piše kdo smo. :)

ana pravi ...

Hiihii ... vidlaa, da si mela solzne okice, ko si pisala ... hiihii =) Lapuuuuu!! =D
Jaja, sej vem ... sam mal sem te (vaju) mogla ... =) Pa tut povedala si mi ... pa učas nit ni treba besed ... je en =O dost al pa še clo več. An? =)

Bedna si čist sam en mal manj. =P Lavjuuuuuu!!! =) Hiihii ...
Škratek moj - HVALA TI!!! =D
Eeeh, pa sem spet solzna ... bednoo! =)


Aja ... jooooj, pozabla sem ... Torej nagradno vprašanje (ki se nanaša na zadnjo fotografijo te objave):
"Kira je mama???" =P
Odgovore posredujte potom komentarjev na tej strani. ;o)

Anonimni pravi ...

Če kater/a napiše, da je mama čist ta leva, ga/jo najdem in mu/ji ... ne bom rekla kaj. :)

Anonimni pravi ...

Turšičke,

de me neb sanjale.......