20. julij 2008

VSE NAJBOLJŠE ...

... ZAMEEE ... =)

Jeeeeeeeeeeeeej ... MOJ DAN ... in mojih sweet ...
... let!


Hiihii ... lepoooo - s pesmcam zame že točn ob 0:00 na busu po ovinkasti cesti iz SG v Lj ... pa lupčki, objemčki in želje - večinoma da se mi krater čim hitrej pozdrau. =P

... ko se je začel dani smo šli spat ... pol pa domou na kosilo ... in tortico (hvala mami!) ... mmmm ...


VESEUUUU!!! =D

... sočna domača jagodna torta ...

... čist sam zame ... velka rumena lepa ...

8 komentarjev:

Aljoša pravi ...

Ana.se opravičujem za rahlo zamudo ampak sm biu na murji
VSE NAJBOLJŠE-d bi se ti uresničle use želje, pa seveda uspeh u šul, lubezni, zdravju pa seveda petju!!!

Anonimni pravi ...

HEEEEEEEEEEJ!
Sicer z (rahlo) zamudo ampak vseen iz srca! VSE NAAAAAAAJBOLJŠE! :*
P.S.: Oglas se kej u Bežigradu! :)

ana pravi ...

JUHUU!
Eh, za take stvari ni nikol prepozn. ;o) Hvalaa! =)

Sam eno vprašanje ... Angie iz Bežigrada?? Lahko dobim še kak podatek? =) Soorii!!


pa,pa

Anonimni pravi ...

HAHA! :D Se mi je zdel da se ne spomneš! :D
Hm... let's see... Ti, Kuki, Crček, Ines, Martin, Anja, Ana (Angie) na piru u Lj, Amerika zaprta... En dan pred Gajovanjem.
Zdej veš? :)

Anonimni pravi ...

P.S.: Ostal kak kos torte???? Se takoj povabm na obisk! :D

ana pravi ...

Jajajaja ... use jasno. =) Sej sem mal sumla, sam nisem bla prepričana. =)
Torej - dobrodošla na mojem blogu. =D Me veseli!!!

Ej, tut če bi ostal še kak kos moje rojstnodneven torte ti ga ne bi dala, ker bi se pol lahko prlimala na WC - smetana je bla pač ... pa po enem tednu ... hmmm ... =) Ampak ti se kr povab. Jo lastnoročno nardim, če prideš!!! Kr u Trb, je itak bliži! =)

Uživi!!! =O pa,pa

Sašo Vrabič pravi ...

No, pa še to... Vsenajboljše!

ana pravi ...

=) Hvala!!! =)