21. september 2009

MOJE NOVO KRALJESTVO ...

... ali PRESELJENA ... :D

... zato se poslaulam :( od mojih treh junakov, k so me čuval vsa ta leta ... in zarad kterih je bla moja soba še mal bolj posebna ...

... in se veselim "nove" sončne sobane ... :)
... ta sicer še čaka vse dodatke, ki ji pripadajo ... ampak juheej ... :)

5 komentarjev:

Simona pravi ...

Vau Anči! Kako lepo!!! KAm si se pa to preselila?
Lp S9imona

ana pravi ...

Hihi ... mal bolj na vzhod ... v sosedno sobo :)
V Trb sem velikodušno zamenjala sobo s svojo šwester (in njenim dragim). Si bosta v moji (zdej že stari) sobi ustvarla kuhno in dnevno ...

Kam si se pa ti preselila?? :D

spela pravi ...

Ja, ni kej. Sestrca je res velikodušna. Pa ne sam ona, tut mami je, da ne bo zamer. Sva se pa v zameno potrudla, da je tvoja soba soncna. :)
Aja, pa dolg smo cakal na tvojo novo objavo. Zdej redno spremlam blog, pa nc nouga.
rtm

ana pravi ...

:) Jah ... treba met navdih za objavo ... ne zasluži si vsaka stvar prostora na mojem blogu. ;)

Sicer je pa še ene par starejših objav brez tvojega komentarja ... :P


lupčka

Špela pravi ...

A si za katero posebi želiš, da bi jo komentirala?