4. oktober 2009

SREDI MORJA ...

... napeta jadra ...
... Leyla ...
... šefe ...
... "posadka" ...
... jadralska moda ... :P
... till next time ...

5 komentarjev:

Špela pravi ...

Ja, ni kej. Lepi smo, supr je blo, čist na off. Bo treba kdaj ponovit. Sam da ne bom pr bombi skos js umirala. :)
Pa še neki. Kje si pa ti kej bol razgalena? In kdo ti je dovolu dat gor mojo fotko v kopalkah? A veš, d sm učitlca?
lupčka

Anonimni pravi ...

mati
zaplula, zaplula, zaplula je barčica...........in
barčica po morju plava.......
Šefe, posadka, jadralska moda,vse je super, pa še mel ste se super, ja bolš že skor ne bi mogl bit, ane???
Špelon, spominjaš me na Jacqueline Kennedy Onassis s temi očali in šalom okrog glave........

In jes ne bi bla jes, če ne bi še napisala:
"Mirno morje ne naredi izkušenega mornarja"

mati pravi ...

mati
neki sem puberkala, neč ne pravi anonimni, ampak mati........hahaha

Špela pravi ...

Mati, sej povsod piše, da ti komentiraš. Hvala za kompliment. Sam ona je bla tko elegantna ... js sm pa bol športna. :)
Glede morja pa: tko kot je blo je blo supr lepo. Večkrat ko bomo šli, bolj bomo izkušeni. :)
Ana, še zmeri mi nisi odgovorila!!!
lupčka

ana pravi ...

Sploh ni takih fotk ... ;) Dovoljenje sem si sama dala, ker se presodla, da so estetske. Ja, vem da si učitlca. Če se spomneš, sem ti še čestitala ob vašem (našem) dnevu ... :)
Upam, da sem odgovorila na vsa tvoja vprašanja. :) Če pa ne, pa veš, kje me najdeš :P

=O