7. december 2007

BOŽIČN KONCERTIČ ...

... v vrtcu ... =)


Blo finolušnfajn! =P Najprej smo se narežale, pol smo odžvrgolele svoje, umes še z mulčki mal začiukale ...
Mulčki bli pa čist naudušen (pa vzgojitelce tut) - ploskal, pa se zibal, nekteri skor zadremal ... hihihi ...


Ja, pa da ne pozabmo kok smo z Jano lepo Melanijo nafutrale ... bwahahaha ...


@Melanija&Jana - res še enkrt FULL HVALA, da ste mi pomagale ... Men je blo uiiiii&pärty! Tko na vajah - M. hvala za sirup ;o), kot dons ... HVALA, rada vaju mam!!!

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

mmm kak je bil dober jajčni namaz :)

ana pravi ...

=) Uiiiiiiiiiiiiiii ... šumaaaa ... končn!!! =P
Lepo lepo, pohvalno, sem vesela! =D

No, zej vsaj vem po čem si boš zapomla koncertič ... =P
Upam, da še kdaj ... glede na ponudbe ... ;o)

Anonimni pravi ...

Pa zapomnila sem si še navdušene vzgojiteljce, sladke otročičke pa smeh med petjem :) Drugo leto bomo pa kot zgleda še bolj zasedene, ko bomo po vseh ljubljanskih vrtcih pele :D

Anonimni pravi ...

Vidiš, na najbolj pomembno stvar pa sem pozabla! BIBICEEEEEEEEE :) So me tak fascinirale, da jih bom kr sama začela delat! Za vsakega PJa eno za Boziceka :D

ana pravi ...

Bwahahaha ... ja, si mormo en umetniški ime spomnt ... hihihi ... pa ne pozabt na seminarje ... =P

BIBICEEEE, ja!!! =)Tok lušne! Moja zej panka z mano. A pol še eno dobim? hihihi ... bom mela parček ... hihihihi ...

Komi čakam fotke, upam da jih dobim a.s.a.p.

ana pravi ...

Aja, pa najbolš, da začenmo že zdej repertuar širit ... da ne bomo spet ob 23h nekateri pešaka domou maširal ... =)

Na drugi strani ogledala pravi ...

sem zlooooo hitra :-)

hvala, da sta me fajn nafutrale, da smo se skup narežale - tudi med nastopom :-)
zdaj vem da ni besedilo sailing in the snow...
seveda pa so zmagale bibceeeee!

lepo je bilo pet z vama in predvsem pet otrokom (sem prav sklanjala?)
=)

ana pravi ...

APLAVZ!!!!!!!!!! She did it!!! Jeeeeeeej! Dobrodošla!!! =)

Ja pa še neki je blo pr Jingle Bells ... Pa se zdej ne spomnem ...

hmmm ...