12. december 2007

BRAVO ...

... in moj poklon vsem nam!


Najprej Nastji za krasno idejo in vsem nam, da smo tko lepo stople skupi.
Men so se usta zdej raztegnla v velik nasmešek, pri srčku mi je pa zelo lepo toplo. Ker vem, da sem s tako drobno gesto nekomu naredila ogromno veselje in mu pričarala delček čarobnega vzdušja!!!

Bravo, babe! Js upam, da se še kdaj podstopmo česa podobnga!

APLAVZ!!

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Sem ena izmed SRP-jevk in sem zelo ponosna na naše majhno dejanje, ki bo nekomu z neizmerno srečo napolnilo tisto majhno, luškano srce:)
upam, da bodo imeli otroci zares lep božič, katerega del bomo tudi me...

B

ana pravi ...

B - lepo si to napisala. Hvala!

Drugač pa uiiii, da si tutti pršla mal pokukat h men ... upam, da ne zadnjič ... ;o)

Unknown pravi ...

Joula! Če bi mi, navadni smrtniki, ki nismo bili zraven, uspeli zaštekat o čem je govora, bi tudi bolj z veseljem čestitali...

Te pa "beremo"... =))

ana pravi ...

No, zdej bo moj odgovor sicer daljši kot cel post, pa ok.


V enem izmed mladinskih domov v Mariboru živi 10 mladostnikov starih med 12 in 18 let, ki so bili vzeti iz družinskega okolja zaradi spolnih, fizičnih zlorab, nasilja v družini, alkoholizma, duševnih bolezni... Naslednji teden jim bodo (dom oz. zaposleni) uresničili veliko željo, da si bodo ogledali predbožično Ljubljano. Sam prevoz in pot do Ljubljane bo plačal dom, vendar pa bi radi delavci doma omogočili vsakemu izmed njih, da bi si lahko izbral na božičnem sejmu nekaj zase kot božično darilo, za kar pa dom, na žalost, nima več denarja. Sicer so pisali nekaj firmam, če bi dali donacijo, vendar pa do danes še niso dobili nobenega denarja.

Tako smo punce našega letnika stople skupi in vsaka prispevala 2 EUR. Skupaj z manjšo pomočjo kolegov iz pravne fakultete smo zbrale 120 EUR.
Denar smo jim že posredovale - ena od uslužbenk (Maca) je rekla, da so bili vsi resnično ganjeni, da je nekdo pripravljen narediti nekaj takega zanje in so nam zelo hvaležni. Maca je uspela zbrati tudi nekaj denarja od enega družinskega kolega, tako bo zdaj skupaj z našim denarjem, vsak od varovancev dobil 30 EUR, ki jih bodo namenili za to, da si bodo izbrali božično darilo zase, nekateri pa so rekli da bodo zdaj lahko kupili tudi nekaj za svoje mlajše brate in sestre, ki živijo v rejniških družinah.


Si upravičeno zaploskamo ane? =)

Lepo, Simon, da "me berete". Sem vesela! =) Hvala!