3. december 2007

LJUBEZEN ...

... ne pozna meja ... ne zavedamo se kaj vse smo sposobni prenest ... nardit ... zase in za bližnje ...

... ŽIVLJENJE JE LEPO, ČE GA ŽIVIŠ ...

4 komentarji:

T.C. pravi ...

Vsak dan znova sem hvaležen za dobroto, ki v svetu kljub vsemu obstaja. Za ljudi, ki živijo s srcem in brezpogojno ljubijo.

Hvala Twitl za tale prispevek. Nisem ga uspel pogledat, ko si ga poslala po mailu. Sem ga pa zato sedaj in krokodilje solze so se mi naslelile v oči, ko sem videl ta nasmeh otroka in njegovo hvaležnost, da mu oče omogoča vse, kar sam nikoli ne bi zmogel.

Moj poklon.

ana pravi ...

No, mogoče je tu odgovor za vse, ki me včasih vprašate, kako bom lahko opravljala poklic specialnega pedagoga. Če se mi ne smilijo ... Sej se mogoče sliši grdo - ne, se mi ne. Zato ker vidim, da so sami pri sebi srečni. In človek, ki je srečen ne potrebuje našega usmiljenja. Si zasluži naš poklon, ker je v življenju dosegel največ.
"Uspel ni, kdor je uspešen. Uspel je, kdor je srečen!"

Takšni in podobni nasmehi, nasmeški, pomežiki oči, pogledi, ... ogrejejo srce, naredijo smok v grlu, ti zvabijo krokodilje solze v oči, te spomnijo kaj je v življneju resnično pomembno ...

T.C. pravi ...

Lepo si to napisala. ;)

ana pravi ...

Takšna je resnica ... =)

Zakaj se pomiluje ljudi s posebnimi potrebami? Zato, ker v načelu ne funkcionirajo tako kot večina nas, so "prikrajšani" za določene stvari. Morda res ... Vendar ima vsaka (tudi negativna) stvar v sebi tudi pozitivno ... Le poiskati jo je treba. Kako dolgo iščeš, pa je odvisno od tebe ...

"... življnje je lepo, če ga živiš tako, kot ponuja se samo in ne da ti ga spremeniš ..."