10. avgust 2008

ANA ...

... NE BODI OTOŽNA ..."


... ja, dougcajt mi je ...

... in počas že piiiiiiip bedno ... grrrrrrrrr ...


... edina pozitivna stran vsega je ta, da me pedenajo ...
=)


... ja, med drugm tut domača manikura in pedikura ... =) ... tnx, sis! *



"KER JS SM ROŽCA, KI CVETE SAMO 1x IN NIKDAR NE OVENE ... " =P


Ja, sej vem - blazno samoušečno ... Tut to je učas treba. ;o)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ooooo, lepa Ana! In pridna sestrca, tko je treba! :)
Sam glej da ji boš tud ti enkrat vrnla razvajanje!

O= za hitrejše okrevanje!

Anonimni pravi ...

Angie, js te sicer ne poznam, ampak morš bit fajn punca. :) Fajn, da ljudje vidjo moj talent, mogoče odprem popoldansko obrt. Še izpit za nohte nardim (Ana bo že vedla, zakaj sm to napisala) in bom učiteljica, zravn bom pa še nohte urejala. :)Interesentke kr sporočte Ani na blog. :)

Zdej bom pa še združla komentar za ketoacidozo in za tour de Ana. Hvala, ker mi priznavaš zasluge za okrevanje. Še mal civilizacije, pa bo. :)

Anonimni pravi ...

Špela, tkole se bomo zmenle! Jst sm se Ani že itak povabla h vam na obisk da mi bo torto nardila! Pa se pridem še h teb razvajat zraven! :D
U bistvu... blo bi bl prou da jst vaju s čim presenetm ane... Ampak ok! :D
Vem, grozna sm!
O= še zate!

ana pravi ...

Jaja ... u unm stanvaji na šoli si loh salon urediš, Špela ... bwahahaha ... Sam un izpit za nohte je težak, una se je full učila, kokr je men rekla ... bwahahaha ...

Angie ti pa kr ... Sam Špel prej povej, da bo mela dost nalepkic, ker je drugač to loh cela trauma#, trauma#2 je pa kako jih obrnt ... tko da - prit z idejam. =P


Šumee!! =)

Anonimni pravi ...

ojla, tebi Angie, in mojima dvema puncama
Takole: Angie kar se tiče obiska, dobrodošla, glede torte pa ne vem, ker tale naša Nanča je leteča, bolj mal doma, tko da........
Je pa res, da tale "tour de Ana" je pozitiven samo v tem, da smo turšičke mal več skupi....
Ana, ja ti si rožca, ki enkrat cveti in nikol ne uveni, sam zalivamo te pa tud mi, da ne uveneš.. in tako kot poje Bajaga: "na svetu ima puno sranja, a život ponekad nije loš..."
Razvajanja pri Špeli se bom pa jaz prej poslužla, tko da bo še mal povadla, ker pravjo, "da vaja dela mojstra, če mojster dela vajo"
Špelon, neč se ne pust sesterci, de te zejbava,....ha, ha, ha, ker si zakon
rv mam

ana pravi ...

Jaja ... sej sem ji že povedala, da nisem prou dost u Trb ...

Sej o tem kdo me zaliva nisem nč pisala ... vama je use priznano ... =)

Pa sej to je use iz ljubezni ... =)

Anonimni pravi ...

Ja itak, da je vse iz ljubezni. Glede salona na Čemšeniku bom še razmisnla. Najprej bom, če bo sreča, uredila bivališče, in po moje bom mela urejanja za neki časa dost. :) Drug let mogoče.
Mami, itak, da bom teb uredila nohte. Tisti včeri ni blo najbol posrečen. Po moje zato, ker nisi pustila nč rožic gor dat. Bom ponovila vajo. :)
Angie ti pa kr prit. Sam najav se, da bo Ana doma, pa da js kupm nalepke za nohte. :)