14. avgust 2008

VEM, DA DANES ...

... JE SREČEN DAN ...
... to sm začutla že zjutri ... =)


TOURI d ana
...
... so poraženi!! Juhuhuu ...
Končnoo!! Je bil že cajt - dons je namreč dan #31 in obisk #21 ...
"... it's all over ..." =)


Spet TISTA ČAROBNA CUKR ŠTEVILKA ... tokrat nižja za 0'7% ... uuiiiiii!! =)
Čist vesela ... tok lepga nisem mela že vsaj 4 leta ... Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!


Današnji dan je lepši tut zarad noskov.
RDEČIH NOSKOV
.
... nasmehi na obrazih otrok, zdravnikov, med. sester, staršev, ...
... je treba vidit ... se ne da opisat ...
... preprosto LEPOO ... =)

4 komentarji:

Amaya pravi ...

Hej hoj!
Čestitke. Da zmanjšaš hba1c za skoraj 1% moraš vložiti velik truda in energije. Tko da - juhej!
Nekaj je definitivno pripomogla tudi tvoja nova čarobna škatlica. Vsaj meni tale wizard ogromn pomaga. Sicer traja, da ga zrihtaš in pravilno nastaviš, potem gre pa kar samo od sebe.

Na kolk časa pa imate na pediatrični kontrole?
Jaz sem se odločila, da se z začetkom oktobra dokončno prepišem h dr. Karin. Zdaj sem pri njej le tko... na pol (imam 2 diabetologa hkrati... eni si pa prvoščmo... hihi), v KCju imam čist preredko kontrole.
Rdeči noski so pa itak zakon! Že prvič, ko sem slišala za njih, sam bila totalno navdušena. Kasneje pa še bolj. Otroški smeh je res neprecenljiv.

Lepo bodi!

ana pravi ...

JUHUU!

Jaa - noro sem vesela!! =) Si nisem misla, da mi bo tok padu. Prčakvala sem tko za cca 0'2%. Ko mi je Boštjan - naš med. brat ;) - povedu kok ga mam, mi je blo ko u pravljici!! =D Uuiiiiiiii!!

Ja sem razmišlala zakaj je tok padu. Mislm, prehrane nisem spreminjala, večino časa sem itak bla u pojstl (zarad teh tourov bednih)... ampak sem res tuhtala, da najbrž mi pumpica tut pomagala.

Wizard je res super!!
Men ga je moja dr uspela prec fajn nastavit. Za korekcijo sem sama hitr vidla, da mam preoštro naštiman in sem se spremenila, razmerje OH smo pa u bistvu v koloniji mal prilagodile, ampak u glauenm mam že skoz fajn naštimanga.

Ciljni cukr mam naštiman od 5'6 - 6'5 & itak prec korigira, ne šele nad 8, tko da se to pomoje full pozna.

U glaunem - čist veselaa!!


Kontrole so načeloma na cca 4 mesce, sam je odvisno od tega kok si urejen. Js jo mam tko oktobra, februarja in junija (kr v koloniji). Umes grem pa še hemoglobin pomert, če je tko.
Na kok časa jih pa maš u KC? Kako je pa pri dr. Karin??


Eej, men so res full polepšlai dan ... Že sam to, da sem jih vidla mi je privabl nasmeh na obraz. Ko pa pol vidiš še use mulčke z rdečimi noski (k jih talajo, sam js sm bla žou prepozna) ... =) ... ful lušn res ... lepoo!!
To more bit super tko delat ... jaooo ... k bi mela čas ...


pa,pa

P.S.: Septembra gremo pa res ven ... =)

Anonimni pravi ...

Oj,
ja res je enkraten obučutek, ko vidiš svojga otroka tooooooooooooook srečenga, ko veš koooooooooook je srečen, ko še sama ne morem z besedami opisati svoje sreče ob tako velikem uspehu. Objem,solzice, nasmeh, povejo vse, a ne moj sonček... Nanči, res si carica in prava "levinja, ki se bori"..... (pa bo pesmica odzvanjala v ušesih,
jes neč kriva...) Za vsakim dežjem posije sonce in tebi naj sije, sije in sije

ana pravi ...

... če je treba tut "... s pestmi in nohti in zobmi ..." Očitn da smo si neki u žlaht. =P

=O