18. avgust 2008

PRESENEČENJA ...

"... so vsakdanjosti nakit ..." =)


... jeeeej ... lušn dan ...
... vesela ... zadovolna ... srečna ... =)


... navdušenja ni bilo moč skriti ... =P

... še ne vedoč kam, kje, kaj, zakaj, ...


... prvi šok ob spoznanju ...


... hmm ...


... took sem lepa, took ...


... ku-ku ...


... I beliave I can fly ...


... uiiiiii ...


... uuhuu ...


... spektakularen pristanek ...

... hiihii ... lušn blo ...


... še fotka za zbirko "kira je mama??"... =)

6 komentarjev:

T.C. pravi ...

Braaaaaaavo za kreativno presenečenje! Sem čist navdušeno in v pričakovanju razpleta scrollal do konca. :) Hahahahaha ..... hudo!

In Spela, si se kaj usr...? :)

Anonimni pravi ...

A po pravic? :) Ko so me prpelale tja in sm vidla padalo na tleh, sm fajn zadihala (glej 3. in 4. fotko z vrha). Pol je blo kul, tik predn sm sla na gondolo, sm mogla pa lulat, sam nism sam lulala. :) Ko sm prsla z gondole pa ni blo vec casa razmislat, ker sm mogla sebe in en tezek velik nahrbtnik v hrib nest - do hotela skor. Tko da me ni blo več strah. Ko sm bla v zraku, je blo pa ni da ni.

Anonimni pravi ...

Tale komentar je namenjen pa mamic in An, ki so mi prpravle NI DA NI PRESENEČENJE. RES HVALA. Priznam, da ste me fajn živcirale, sploh Ana :), razmišlala sm sto na uro. Sej se mi je porodila tut ta ideja, ampak res se mi ni zdela verjetna. Občutkov, ko si v zraku, ne znam opisat, še najbol blis je čisti užitek. Kr nism mogla verjet, da me ni nc strah. :) No, sej komentarji inštruktorja vse povejo. ;) Upam, da hmal dobim njegove fotke, da bote loh vidl, kako se vidi z vrha. :)
RES SUPER, RADA VAJU MAM!

Anonimni pravi ...

Aja, še to. Upam, da je zdej pa res že jasn ktera je mama. :) Namig: glej očala. ;)

ana pravi ...

Hiihii ... jaooo - js tut čist uživala, ko sm te na trnih držala ... Uiiii!! =) Ampak to sam zato, ker sem vedla, da boš itak naudušena ko boš enkrt tam ... priznej pa, da ne bi blo tok zanimiu, če bi že 5 dni prej vedla kaj te čaka ... pa tko si šla sam 1x "nesamolulat", drgač bi se pa to 5 dni skup vlekl. ;)

Ajlavjutu!! ** Sej to je vse samo iz ljubezni, Škratek moj. Bwahahaha ... =D

Jan pravi ...

Bravo.
Tudi sam sem imel včeraj razodetje :) - skok s 3000m in 30s prostega pada.
NOOOROOOO!!!!!!!!! (ostalo brez besed)



Še bom šel.