21. oktober 2007

CUPATKI...

... od Ur so mi krajšali tokratno sobotno dopoldne. =)
Po mučnem vstajanju iz moje tople pojstle in po vožnji iz rodnih Trbovelj v Lj (kjer so bli "kot naročeno" sami drekači), sem uspela pridit do Šuštarskiga mosta. Bravo js! Pol me pa tam najprej deložiranjo iz standardnga štanta na - recimo temu - sosednga. To pa zato, ker so bli sred mostička trije sodčki metliške rujne kapljice, osrednji prostor pa rezerviran za folkloriste (iz Metlike, valda). No, ko si končn izborim svoj prostor pod soncem (dokler ni začel sečat) in začnem raztovarjat polne škatle copatk ter torbičk, se tavlk kazalc na uri premakne na 6 (tamal je bil pa mal pred 10), kar je pomenl, da so dvigl štango in posledično je moj avto ustal tam, kjer naj ne bi bil ... ampak tweet se pač ne da glih zlo motit. Avto sm mela boljalimanj na očeh, copatke in torbičke sm pa tut razstaula.
No in tko se je začela moja kariera prodajalke copatk. =) Delovni čas so mi ves čas krajšali metliški folkloristi in g. Toni Gašperšič zdi, to je un stric, k je vodu Veseli tobogan), ki so bli sicer zaslužni tut za mal slabši zaslužek, ampak ok - ni blo tok švoh. Valda se me je pa spet usmilila Kuka in mi pršla delat družbo pa drekat z mano. Glede na to, da so bli moji sosedje na desni strani sodčki, seveda ni mankal "čin-čin" in "ooooooooooooooooooogabno + ... (farting)"! =) Tnx again, Kuksl! Pärty!
No, ko je pa končno kazal, da se bojo gospodične in gospodiči iz Metlike umakl in da bo pa mogoč folk opazu tut štante in "moje" lepe cumpatke pa torbičke... je začel sečat... =( In tko se je moj prvi delovni dan v vlogi prodajalke copatk in torbičk tut zakluču.

Aja, mogoč še to. Avto sm vn spraula čez pločnik. =) Hihihi.... Nothing can stop me! Bwahahaha...
Sledila je valda še vožnja nazaj proti domu, skupi s Parnim valjakom in Jinxi. Uiiiiiiiii!!!


Hvala Ur!!!

Več o copatkih, torbičkah in Muci Copatarici pa na
http://www.ursanina.naspletu.com/.




FOTO: Ur

3 komentarji:

T.C. pravi ...

Juuuuhuuuuu, živela prodavačica Twit! ;)

ana pravi ...

Sevede!!! =)

Zej pa čakam, da Ur odkrije "moje kraljestvo". Hihihi...

Anonimni pravi ...

Uiiii!!!
Lejme :))
Sem te že zdavnej odkrila. No ubistvi tik pred to objavo. Potem pa sem slabo čekirala bloge :(
Skratka, hvala teb Tweetlčk. Pa kmalu spet! :)
Ur