25. oktober 2007

ZAPOJTE SI ...

... mi je včeri rekla prof., ko je bil moj pogled ( po njenem mnenju) žalosten. Pa v bistvu ni bil žalosten, le zaspan in utrujen od vztrajnega kluvanja nekje tam, kjer se trup "pripenja" na rito. Aaaaaaaa ... takrat moji "anti-aua-bonbončki" še niso sodeloval (stvari so tekom dneva imele še svoje vzpone in padce, sam se je sodelovanje na konc obnesl - ker drugač ne bi zej pisala tega) ... =/ Eh, pustmo to! Sam morm tut mal pojamrat. ;o)
Še zakaj zaspan. Ker sem se prejšn večer več ur skor do solz smejala. Beri: GIRLS NIGHT OUT. Hihihihi ... - Nastja hvala, ker si nas zbobnala skupi, nas gostila in redila. =P Pärty je blo!!!

Pa še namig: ta profesorca je res full dobra in tut tokrat njen nasvet ni bil brca v temo ...
http://www.youtube.com/watch?v=XHTN4Jvi6lg


... When the dog bites,
when the bee stings,
when I'm feeling sad,
I simply remember my favorite things,
and then I don't feel so bad ...

Pa še en moj nasvet vam - polna sem modrosti dons, sej vem ... hihi ... :
ODKRIJTE SVOJE NAJLJUBŠE STVARI (če jih še niste)!!!



NA FOTKI: Nastja, v enem izmed svojih boljših momentov v kokošnjaku na PeF. Logično - fotka taken by me, sred pavze. =)

Ni komentarjev: