25. oktober 2007

NEOPISLJIV ...

... je občutek, ki me preveva ... sreča, veselje, radost, ponos, ... =)
Mah, ne znam opisat kok sem vesela! Res uživam v tem delu!!! Ko delaš z otrokom, ki se te razveseli, ki je ves vesel, da mu ponudiš neki nouga. Dons sm prvič v življenju učila igrat klavir popolnoma slepo osebo. Združla sem to, kar najrajš delam; uresničla delček mojih sanj. =)
Še kr sem prevzeta nad fillingom, ki ga ma "moja pupa". U manj kot 10' je mela naštudiran kaj mora igrat; z ritmom sem se lahko igrala po mili volji, ona pa mi je sledila kot nič ... Njen nasmeh med igranjem mi je povedal vse; mi polepšal dan, me še dodatno motiviral, ... Pa sej pram, da ne znam opisat ...
TOK LAPUUUU, TOK SEČNAAAA!!!! =D

<
FOTO: Nejc Jelovšek - "moj tamau" ;o)

4 komentarji:

Kuka pravi ...

Iiiiiiiiii...tok lepouuuu!!! Kok enim mal treba, da seeečni, tk kt je Swedurina napisu o "malih zvauklah"...kok te v bistvu naucijo...;)
Hihi, pa to Tomom Hanksom ja...tut marsikej pove...=D
Moo

ana pravi ...

Res je - ogromn se lahko naučimo od njih! =) Enkrt sva se s Cöram menla, da smo itak drug drugemu "ambasadorji" - vlogi učiteljev in učencev se ves čas menjajo. Ne glede na starost, spol, barvo ouk, narečje, itd. =)

A ni bit lepo srečen tko, da nekomu drugmu polepšaš dan al pa nardiš neki elpga zanga? NAJLEPŠ!!!
"Nasmeh nič ne stane, vendar čudežno deluje ..." AMEN! =)

Anonimni pravi ...

Zarad takšnih trenutkov, k ti dajo veselje in moč za naprej, se splača vse tiste grozne in zalostne stvari cez dat... In vedno k ti bo hudo se na to spomni, pa se ti bo nasmesek na žnablce naricu :)

Anc (WD40)

ana pravi ...

Pa js mam filling, da se skoz ponaulam tlele. Sam kua čem, če se pa strinjam. Tko da: "Ja, Anč - res je!" =)

Pa hvala za komentarčič! Upam, da ni bil zadnji. =)