22. oktober 2007

LEP JE DAN ...

... ki se počasi poslavlja. =)

Narisal mi je nasmeh na obraz, pržgal iskrce v očeh in tut ogrel srček - izpolnil vse, kar je sploh lahko. Za večino izmed vas podatek, ki se ga sploh ne zavedate in vam ne pomeni nič, meni pa mnogo in še več. =)

Tisti mučni trenutki, ko čakaš na rezultat ... in ki povzročajo sive lase ... in ko pol zveš cifro, ki sicer ni ohinsploh, ampak nižja kot nazadnje ... uiiiiiiiiiiiiiii!!!! =D


Nekateri so spet "izpolnili svoje prijateljske obveznosti" - HVALA!


Tega krasnega dneva ni mogu pokvart niti predavanje prepametnga predavatla, katerga nisem razumela niti 5% ... Jah, blont sm, kaj češ ... Sicer je pa vsaka stvar za neki dobra in vsaka stvar se zgodi z namenom ...


Torej - cifra, ki mi je dons polepšala dan (pa še kacga zram), mi dala polet za naprej in znova potrdila, da pa moj trud useen ni zaman, je moj HbA1c = glikoziliran hemoglobin.


... OH, HAPPY DAY ...

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

No, bom pa tukaj jaz prva!

Poznam mučne trenutke pred težko pričakovano odločitvijo oz. rezultatom, zato se strinjam s tabo, da je po rezultatu, če je seveda pozitiven, dan preprosto lepši in slajši, kljub parim sivim laskom, ki so se prikradli med prosecom živčnega pričakovanja :)

ana pravi ...

ŽIVJO, sašika & welcome sugar! =) To je napis, ki mi ga je nardila moja zlata sestrca in mi ga obesla sredi dnevne sobe, slabih 8let nazaj, ko sem pršla domou iz Pediatrične po tistem, ko so mi odkril cukr.

A se mi2 poznamo???

Anonimni pravi ...

Uiiiiiiiiiiiii...naš mali Tweetlček...najbol zanimivo pri temu je, da se mi "navadni smrtniki" sploh ne zavedamo takih trenutkov...kok tebi to pomeni...js pa s svojim žlobudranjem in blebečenjem (misleč, da ti s tem pomagam sevedee) samo sebe toook zamotm, da niti ne porajtam, da si revež vs nervozn...jeeeej, bvavobvavo js...
Ja, ampak!!! Vsak dan se nekaj novega naučimo...uiiiiii...
zej pa novim (manjšim???) glikoziliranim hemoglobinom naproti...25ga...mam zacahnan =D
PÄRTY
Pa en veli O

ana pravi ...

=D Meni, "posebnemu smrtniku" je tvoje žlobudranje in blebečenje včeri pršlo še kako zelo prav!Drugač bi ti to itak povedala... Js nism bla ravn najbolša družba (bom nadoknadla, oblubm), ker sem itak ceu dan mal plavala z mislimi... Najprej od nervoze, pol pa zato, ker sm bla tok sečna! Tko da, tnx again!!! *
Ja, 25. na Cicin rojsn dan. =)

=O

T.C. pravi ...

Juuuuuhuuuu ..... živimo za majhne zmage! ;)

Ful sem vesel zate in vem, kaj ti je rezultat včeri pomenil.

Pärty! :)

ana pravi ...

@sašika: Hihi ... šuma js ... Šele zej stuhtala ... ne vem zakaj, ampak avtomatičn sm misla, da si pač ena od cukrov ... Ups! No ja, useen dobrodošla!!! =) Uiiiiiiiii!!!

@t.c.: Hvala!!! Verjamem, da veš ... sej očitno se je vidl ... objem

Anonimni pravi ...

pa si res šuma :)))), ampak tako te mamo radi!!!

ana pravi ...

hihihihi... I KNOOOOW!!!
Ti si pa tak velik srček!!! =) In tako te mam rada!!! =)

urška pravi ...

amapk tole je pa taku lapuu napisan k da bi bla pesemca, čeprau ana trdi da ni, ampak si že razmišlala o pesniški karieri??
pomoje bi bla dolga in uspešna:)

ana pravi ...

Bwahahaha ... pomoje da kr bol ne kot ja. Hihihi ... ampak full dobr! Zanimiu, kako ljudje drugač vidmo stvari.

Ana - d pesnica ... hihihihi